SERVISNÍ SLUŽBY

Naše služby nekončí prodejem zařízení. Špičkový servis zajišťuje společnost PC Net CZ člen skupiny MARSANN IT, která působí na českém trhu již 20 let. Kromě záručních a pozáručních oprav zařízení, zastřešuje i projektování a dodávky výpočetních systémů na klíč, zálohování a zajištění bezpečnosti podle požadavků zákazníka.

  • KVALITA SLUŽEB

    Zakládáme si na kvalitě poskytovaných služeb, dlouholetých zkušenostech a profesionálním přístupu.

  • AUTORIZOVANÝ SERVIS

    Autorizované partnerství se špičkovými značkami na trhu nám umožňuje poskytnout servis na té nejvyšší úrovni.

  • INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP

    Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, protože každý servisní případ je jedinečný.

  • SERVIS EXTRA CARE

    Využijte širokou nabídku našich servisních služeb a postarejte se tak o bezproblémové fungování vašeho zařízení.

SERVISNÍ FÓRUM

Jak mohu poslat zařízení do servisu?
Zařízení lze zaslat přepravní společností na adresu PC NET CZ spol. s r.o., River Garden III, Rohanské nábřeží 678/29, 186 00 Praha 8 - Karlín. Zařízení je nutno pečlivě zabalit, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
Mohu zařízení přinést osobně, anebo se mám objednat?
Zařízení lze osobně odevzdat v servisním středisku bez předešlého objednání. Při odevzdání zařízení s Vámi sepíšeme servisní protokol a následně zařízení odevzdáme do servisního střediska.
Je zapotřebí reklamované zboží doručit v originálním obalu?
Nikoliv. Při reklamaci není nutno mít originální obal.
Jak mám zabalit zařízení zaslané k opravě prostřednictvím kurýrní společností?
K přepravě je nejlepší použít originální obaly kurýrní společnosti, ale není to podmínkou. Zařízení můžete zaslat i v krabici s dostatečnou výplní.
Jak dlouho trvá oprava?
Délka opravy se liší v závislosti od produktového portfolia a druhu záruky. Průměrně je však oprava ukončená do 7 dní.
Zůstanou při servisu zachována data?
V průběhu servisního zásahu může dojít ke smazání dat. Máte však možnost využít nabídku placené služby pro zálohování dat, kterou naše servisní středisko nabízí.
Lze zařízení opravit na počkání?
Ano, tuto službu nabízíme. Každý takový požadavek je zapotřebí řešit předem se servisním střediskem, abychom se mohli dohodnout na konkrétních podmínkách ohledně data, ceny, času atd.

ŘEŠENÍ VAŠICH IT PROBLÉMŮ

Myslete na bezproblémové používání zařízení již při nákupu. Vyberte si z možností rozšíření záruky a zajistěte si tak bezplatný servis po celou dobu její platnosti. Zjistit více
Spolehněte se při nákupu hardwaru na silného partnera, který má za sebou autorizovaný servis. Zjistit více

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT